Wednesday 11 April 2012

Repair Motherboard Laptop Acer Aspire 4732Z

Repair Motherboard Laptop Acer Aspire 4732Z
Laptop amat sensitif jika terkena air. Tuan punya laptop ini tertumpah air pada laptopnya dan hasilnya 'motherboard' laptop beliau telah rosak. Mujurlah dengan kepakaran yang kami ada dapat juga membantu beliau selesaikan masalah ini. Kepada anda di luar sana jauhkan laptop anda daripada sumber-sumber air dan kalau boleh elakkan supaya tidak berlaku perkara yang tidak diingini.

Kami daripada krew OK Computer Solution ingin mengajak saudara/saudari di luar sana supaya mendoakan keselamatan penduduk yang terkena tempias Tsunami terutama di Acheh dan tidak lupa juga di perairan barat negara kita. Mudah-mudahan semuanya berada dalam terkawal hendaknya InsyaAllah.

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led creen, ok computer solution, acer aspire 4732z, motherboard

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment