Thursday 19 April 2012

Repair Motherboard Laptop HP Pavilion DV2 Series

Repair Motherboard Laptop HP Pavilion DV2 Series
Laptop ini pernah dibaiki di tempat lain dan tak sampai 3 bulan ia kembali rosak dan malangnya 'chrome case' laptop ini juga ditukar kepada yang second hand. Agak sedih rasanya tuan laptop ini ditipu macam tu je. Kepada anda kalau nak repair laptop mesti berhati-hati ya. Jangan biarkan anda menjadi salah satu mangsa dan pastikan tempat yang anda hantar repair itu mencatat segala informasi laptop anda. Mencegah itu lebih baik daripada merawat kan.

Alhamdulillah, terima kasih daripada OK Computer Solution kerana mempercayai servis kami.
Kami salute En.Azman ni kerana dalam keadaan tak sihat beliau masih sanggup datang ke kedai kami untuk mengambil laptopnya. Thanks!


artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, hp pavilion dv2, motherboard

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment