Saturday 14 April 2012

Repair Screen Laptop Acer Aspire One Happy

Repair Screen Laptop Acer Aspire One Happy
Sebelumnya - Kata customer kami ini, netbook ini milik adiknya dan punca skrin laptop beliau pecah tidak  diketahui. Brader ini sanggup meredah hujan dari Kajang untuk ke kedai kami untuk menukar skrin netbook adik kesayangannya. Kami berasa amat teruja dan terharu.

Selepasnya - Acer Aspire One ini nampaknya begitu Happy seperti namanya jugak. Kos untuk menukar LED skrin untuk netbook ini dengan kami hanyalah RM250 sahaja. Termasuk pasang tau. Macam biasa 3 bulan jaminan dan jika berlaku kerosakan tanpa sengaja akan kami tukar dengan yang baru.

Terima kasih En.Latip yang sangat AWESOME!
Kami teruja mempunyai pelanggan seperti anda.
Beliau dari Kajang tau.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire one happy

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment