Thursday 26 April 2012

Repair Screen Laptop Compaq Presario F700

Repair Screen Laptop Compaq Presario F700
Kali ini OKCS ingin memberitahu bahawa kami bukan saja boleh menukar skrin untuk laptop yang bersaiz sederhana dan kecil, malahan kami juga boleh tukar skrin untuk laptop yang bersaiz besar seperti Compaq Presario ini. 

Jika anda rasa sakit hati sebab terganggu dengan skrin yang 'shaking' semasa nak buat kerja, tonton movie dan sebagainya memang patut pun anda tukar atau ganti skrin yang baru dengan kami seperti kebanyakan customer kami yang lain dah buat. Nak tukar skrin ni tak perlu tunggu seminggu atau lebih, kami ada pakar dalam bidang penukaran LCD/LED skrin yang hanya mengambil masa 15 ke 30 minit sahaja.


Tapi jika laptop anda agak 'rare' kami nasihatkan anda untuk call kami dulu untuk pastikan apakah model laptop anda takut-takut lah LCD/LED untuk laptop tersebut tiada/habis dalam stok kami.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, compaq presario f700

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment