Monday 16 April 2012

Repair Screen Laptop Dell Inspiron 1420

Repair Screen Laptop Dell Inspiron 1420
Sebelumnya - Proses penukaran skrin yang dikatakan hanya mengambil masa 15 minit itu adalah kerana kami menukarkan skrin anda 'on the spot' sebaik sahaja anda sampai ke kedai kami. Jadi anda tidak perlu tunggu lama berjam-jam atau berhari-hari hanya untuk menukar skrin. Malah kosnya juga amat berbaloi untuk yang sudah bekerja mahupun sedang belajar. Ini sudah menjimatkan kos dan masa anda sendiri.

Selepasnya - Inilah hasilnya setelah laptop ini ditukar skrinnya oleh salah seorang krew OK Computer Solution. Tidak perlu pening kepala dan sakit hati lagi melihat skrin yang sebelum ini rosak dan terpaksa menggoyang-goyangkannya supaya jadi elok. Anda memang awesome jika datang ke kedai kami!

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, dell inspiron 1420

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment