Wednesday 25 April 2012

Repair Screen Laptop Dell Inspiron N4050

Repair Screen Laptop Dell Inspiron N4050
Sebelumnya - Laptop ini agak baru jika dilihat dari segi luarannya. Tapi untuk skrin retak seperti ini ia tidak mengenal usia sesuatu laptop itu. So, anda semua harus berjaga-jaga dengan skrin laptop ini supaya dijaga dengan betul kerana ianya amat sensitif. Fragile.

Selepasnya - Dah siap, kami cuma mengambil masa lebih kurang 15 minit untuk tidak membuatkan anda bosan menunggu dan kami jamin ia tidak akan rosak InsyaAllah melainkan dengan sengaja. Kalau tiba-tiba je rosak kami sedia menggantikan dengan yang baru sebab itu kami memberi jaminan selama 3 bulan.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, dell inspiron n4050

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment