Wednesday 4 April 2012

Repair Screen Laptop Lenovo B450

Repair Screen Laptop Lenovo B450
Sebelum - Cuba lihat apa masalah laptop ni. Skrinnya tidak retak tetapi yang kelihatan hanyalah garis-garis macam dalam cerita 'The Matrix' tu. Tak dinafikan bahawa skrinnya sudah rosak dan tidak ada cara untuk membaikinya. Owner laptop ini kelihatan resah takut-takut kami tiada stok untuk menggantikan skrinnya. Nasib menyebelahi beliau kerana kami mempunyai stok untuk laptop Lenovo-nya.

Selepas - Laptop beliau tampak seperti baru seperti masa mula-mula beliau beli di kedai, katanya. Sememangnya begitu kerana kami menggantikan dengan LED skrin yang di-import khas dari luar negara dan berkualiti tinggi termasuklah jaminan selama 3 bulan yang kami berikan ke atas skrin ini.

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led creen, ok computer solution, lenovo b450

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment