Thursday 17 May 2012

Repair Bios Laptop Acer Aspire 5580

Repair Bios Laptop Acer Aspire 5580 
Anda tahu apa itu BIOS? BIOS ini kalau dipanjangkan bermaksud Basic Input Output System (BIOS) atau dalam Bahasa Melayunya diterjemahkan sebagai sistem permulaan apabila sesuatu laptop itu dihidupkan. Maksud yang lebih jelas lagi apabila anda ON sahaja laptop atau komputer anda keluar lah gambar hitam dan ada bermacam-macam tulisan. Itu adalah kerja BIOS. Kerja-kerja itu dipanggil Power On Self Test.

Tetapi masalahnya, jika terdapat password pada BIOS itu bagaimanakah kerja-kerja permulaan ini akan berlaku? Contoh seperti di bawah ini :



Oleh itu, jika anda mengalami masalah ini atas pelbagai sebab dan puncanya terus saja hubungi kami kerana kami pakar dalam menyelesaikan masalah ini.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire 5580, bios

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment