Monday 14 May 2012

Repair Screen Laptop Acer Aspire 4530

Repair Screen Laptop Acer Aspire 4530
Masalah yang dihadapi : Mula-mula garisan hanya terdapat pada bahagian atas skrin sahaja, lepas tu lama-lama ia makin merebak. Kalau masalah ini yang berlaku, ia memang datang daripada skrin anda sendiri.

Punca masalah ini berlaku : Dah sampai masanya, kerana laptop ini sudah digunaka melebihi 3 tahun. Sungguhpun begitu ada juga sesetengah laptop walaupun belum sampai 3 tahun dah jadi macam ni.

Selepasnya - Terima kasih kepada En.Izuan yang datang dari Damansara Damai kerana memberi kepercayaan sepenuhnya kepada kami untuk menukar skrin laptop beliau. Dah lama beliau nak hantar tukar skrinnya dengan kami tetapi hari ini je ada masa, katanya. Nak tengok wajahnya, sila ke bahagian testimoni kami. Terima kasih.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire 4530

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment