Tuesday 15 May 2012

Repair Screen Laptop Acer Aspire One D257

Repair Screen Laptop Acer Aspire One D257
Seperti anda lihat di atas, skrin ini sudah tidak dapat digunakan lagi kerana sudah crack di merata-rata tempat. Untuk makluman anda juga skrin ini bersaiz 10.1'' dan kami memanggilnya Super Slim LED Screen. Ini kerana untuk saiz 10.1'' ini ada dua jenis skrin iaitu normal dan super slim. Bezanya dapat diketahui melalui model netbook anda.

Seperti biasa juga kami menyediakan stok yang banyak untuk skrin yang bersaiz 10.1'' ini kerana semenjak dua menjak ni ramai pulak pengguna netbook model ini datang ke kedai kami untuk tukar skrin mereka. So, untuk preparation masa akan datang kami telah sediakan lebih 10 keping skrin super slim dan normal bersaiz 10.1'' untuk anda yang mungkin amat memerlukan notebook anda.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire one d257

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment