Tuesday 8 May 2012

Repair Screen Laptop Acer Aspire TimelineX 4830TG

Repair Screen Laptop Acer Aspire TimelineX 4830TG
Sebelumnya - Model laptop Acer keluaran baru ini didatangi dengan skrin yang amat nipis iaitu yang dipanggil LED Screen Super Slim bersaiz 14.0''. So, masalahnya di sini brader ni tak perasan time nak simpan laptop ni dalam but scooter dia, nak cepat kan. Balik rumah je bukak-bukak dah jadi seperti di dalam gambar. Tepuk dahi la jawabnya, dengan kerja banyak lagi nak dibuatnya. Terus dia call kami malam semalam.

Selepasnya - Untuk tidak mengecewakan beliau kerana beliau datang dari jauh, kami berusaha untuk mendapatkannya skrin ini hanya sehari dan pemasangan skrin ini cuma mengambil masa 15 minit seperti yang dikatakan. Alhamdulillah, segalanya selesai dan beliau menggunakan kemudahan yang kami sediakan dengan pembayaran menggunakan mesin credit card. Jangan risau tiada caj tersembunyi. Malah telus lagi. Terima kasih.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire timelinex 4830tg

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment