Tuesday 19 June 2012

Repair Laptop Acer Aspire 5920

Repair Laptop Acer Aspire 5920

Laptop ini masa mula-mula zaman ia keluar harga punya la mahal dalam RM5000 kerana spesifikasinya agak tinggi pada ketika itu. Tapi lihat lah sekarang ianya boleh dilihat sebagai sentimental value kepada tuannya tetapi bila sekali je motherboard rosak, dah tak tahu nak hantar repair di mana dan terus hantar ke Low Yat untuk dibaiki. 

Malangnya dah 2 kedai di Low Yat tidak dapat membantu menyelesaikan masalah NO DISPLAY laptop ini, dalam perasaan sedih dan kurang selesa beliau survey lagi tanpa rasa putus asa dan berjumpa dengan kedai kami. Alhamdulillah kami berjaya membantu menyelesaikan masalah yang dihadapinya dan kelihatannya begitu gembira. Bestnya dapat selesaikan masalah orang lain. 

Walaupun beliau datang dari jauh beliau tetap akan datang bawa rakan-rakan yang lain ke kedai kami lagi jika ada masalah berkaitan laptop mereka. Kami harap akan ada masalah baru yang masuk ke kedai kami supaya dapat kami mempertingkatkan lagi mutu kerja yang diberikan.

Terima kasih kepada yang sudi baca. Anda sangat hebat!

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment