Friday 13 July 2012

Repair Screen Laptop Asus K53s

Repair Screen Laptop Asus K53s
Laptop ni memang besar saiz skrinnya. 15.6" tu. Kalau lagi besar saiz skrin, lagi besarlah jumlah wang perlu dibelanjakan jika skrin itu jadi retak seperti gambar di atas. Sering kali bila laptop skrinnya pecah adalah 90% adalah disebabkan jatuh. Tuan punya laptop ni menjatuhkan laptop ini secara tidak sengaja iaitu terlepas dari gengaman.

Kami telah mengorder skrin untuk laptop ini kerana skrin saiz sebesar ini jarang masuk kedai untuk ditukar. Namun nasib tidak menyebelahi tuan punya laptop kerana skrin yang diorder rosak dan tidak compitible dengan laptop asus ini. Jadi kami mengambil masa lagi satu hari dan terus menyiapkan laptop ini secepat mungkin.
artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair laptop, laptop screen, laptop asus, asus laptop, lcd screen, screen pecah, pecah screen, screen retak, retak screen

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment