Wednesday 18 July 2012

Repair Screen Laptop Toshiba Satellite C640D

Repair Screen Laptop Toshiba Satellite C640D
Hari ini kami membawakan kepada anda entri tentang laptop toshiba. Kebanyakan mengetahui bahawa toshiba adalah jenama yang sangat bagus model industri elektronik dan salah satu produk terbaik adalah laptop ataupun dikenali sebagai notebook ini. Tetapi dari banyak-banyak brand yang ada sekarang semuanya tidak tahan atau fleksible bila saja terjatuh mahupun terhentak. Skrin pasti akan cedera seperti gambar diatas.

Setelah tuan laptop mendapat tahu harga skrin serta diberikan jaminan selama tiga bulan oleh kami untuk skrin yang original, berubahlah display laptop ini setelah ditukarkan skrinya. 

Tuan laptop sangat gembira dan sangat berpuas hati kerana tidak membuang masa untuk pergi menukar skrin, 15 minit dah siap!
Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop toshiba c640d, laptop toshiba, toshiba laptop, laptop, laptop screen, notebook toshiba

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment