Thursday 9 August 2012

Repair Laptop Compaq Presario CQ40

Repair Laptop Compaq Presario CQ40






Gambar-gambar diatas adalah laptop Compaq Presario CQ40 yang telah berjaya direpair dan ditukarkan screen selama 10 hari kita berada di dalam bulan Ogos ini. Memang tidak disangkal lagi bahawa laptop yang berjenama Compaq Presario CQ40 ini adalah laptop yang paling popular di kedai kami tidak kira di Damansara mahupun di Port Dickson dan juga wakil agen kami di Melaka.

Kami mengakui bahawa laptop ini mempunyai banyak masalah berkaitan display dan juga motherboard iaitu cepat panas. Namun kami tidak mengatakan anda perlu memboikot atau tidak mahu memakai laptop berjenama ini tapi kami memang menyarankan sangat sangat bagi mereka yang mempunyai bajet yang rendah untuk memiliki laptop ini.

Ini kerana semua jenis laptop akan mengalami masalah jika tuan milik laptop tidak pandai menjaga laptopnya sendiri. Antara staff kami disini ada yang memakai laptop Presario CQ40 ini dan alhamdulillah setakat 3 tahun ini belum lagi bermasalah. Jadi dinasihatkan agar senantiasa cuci kipas, topup coolant dan melakukan pembersihan screen sekerap mungkin. Itulah satu satunya cara untuk memanjangkan jangka hayat laptop anda semua. 

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, compaq presario cq 40, motherboard


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment