Thursday 25 October 2012

Repair motherboard laptop BenQ Joybook

Siapa yang tak kenal dengan laptop BenQ Joybook..sebenarnya, semasa laptop ini diperkenalkan, ianya adalah antara sebuah laptop yang amat dikagumi oleh banyak pihak..sebab laptop ini dilengkapi dengan sistem teknologi SRS TruSurround XT dengan pemacu grafik ATI Radeon Xpress 1150 dan dikuasai dengan pusat pemproses AMD Turion 64x2 Mobile Technology (kira gempak la mase tu).



Tapi seperti juga laptop-laptop yang lain, BenQ Joybook juga tidak lari daripada masalah seperti tak boleh nak 'on', 'no display' dan sebagainya..Dan mengikut pengalaman kami, ianya adalah berkaitan dengan masalah motherboard.



Kami memberikan penyelesaian utama iaitu menggantikan chipset grafik yang baru. Chipset grafik ini adalah otak yang mengawal visual yang keluar ke skrin laptop anda. Chipset grafik ini terletak di motherboard. Oleh kerana chipset grafik BenQ Joybook adalah jenis yang canggih, jadi ia akan cepat panas kerana banyak bekerja.



kami mempunyai kepakaran menukar chipset ini menggunakan mesin yang telah kami import dari luar negara.

Terdapat beberapa faedah bila anda menukar chipset, antaranya ialah:-

-akan mendapat chipset baru
-Jaminan selama 3 bulan
-Tahan lama
-Harga juga amat berpatutan

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard, repair motherboard benq joybook, benq joybook, motherboard, motherboard benq joybook, repair motherboard benq, benq



Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.. 

No comments:

Post a Comment