Monday 22 October 2012

Repair Screen Lenovo G470


Laptop Lenovo G470 antara laptop yang ramai juga orang menggunakannya..Ianya mempunyai ciri-ciri seperti laptop yang lain..Designnya yang menarik dapat menambat hati sesiapa sahaja yang melihatnya seperti tuan punya laptop di atas..tetapi, biasalah, kalau da nak rosak, rosak juga...kalau nak pecah, pecah juga kan? teruk juga skrin Lenovo G470 ni pecah..sampai da tak nampak display..


walau bagaimana pun, selepas laptop ni di bawa ke ok computer solution, kami dapat menyelesaikan masalah Lenovo G470 ini...tuan punya laptop happy, kami pun turut tumpang happy..


artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, screen pecah,repair led screen, led screen, ok computer solution, Lenovo G470.


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment