Wednesday 31 October 2012

Servis Laptop Acer Aspire

Servis Laptop Acer Aspire


Pada mulanya kami ingat laptop ini ada masalah skrin sahaja. Kami pun selesaikan masalah skrin ini macam biasa dalam masa 15 minit sahaja..tapi, tidak lama kemudian, tuan punya laptop ni cakap yang laptop dia cepat panas..kami pun memberi cadangan supaya laptop ni diservis...(cuci fan).




Selepas kami membuka laptop ini, kami tengok boleh tahan jugak la habuk dalam fan laptop ni..Apa yang penting sebenarnya adalah laluan udara yang sepatutnya bersih dan tidak tersekat dari sebarang objek yang boleh menghalangnya keluar masuk...termasuklah habuk yang semakin menebal macam laptop ni...


Untuk pengetahuan anda, gambar yang di atas ini adalah gambar tuan punya laptop tadi. Selepas kami servis kipas laptopnya, Alhamdulillah laptop yang dulunya cepat panas, kini sudah kembali normal...kami pun gembira dapat membantu menyelesaikan masalah laptopnya.

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari servis laptop, servis notebook, fan laptop, repair laptop, computer service, service laptop, cpu fan, service laptop acer, ok computer solution

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment