Saturday 9 March 2013

Screen LED 13.3" Normal for Toshiba Satellite Pro L630

lap top

Seperti biasa sejak kebelakangan ini kami sering menerima laptop yang menggunakan screen 13.3". Semuanya mempunyai perbezaan yang amat unik. Seperti laptop Toshiba Satellite Pro L630 ini, ianya menggunakan screen LED 13.3" NORMAL bukan Slim atau LCD. Puas kami cari di sekitar ibu kota Kuala Lumpur ini.


laptops from


Akhirnya kami terus menghubungi supplier di Taiwan. Syukur, hanya dalam seminggu kami menerima barangan yang di tempah. Screen ini jarang di gunakan bagi laptop-laptop biasa. Ianya selalu digunakan oleh laptop Apple atau Macbook.

Harga kos bagi screen ini amatlah tinggi jika dibeli di pusat servis Toshiba. Kami berjaya menjual dengan harga suku daripada pusat servis Toshiba tawarkan. Tiada bezanya dari segi kualiti atau apapun antara barangan kami dan pusat servis Toshiba. Ianya sama BARU dan ORIGINAL. Kami betul-betul hendak membantu anda semua, bukan mencekik darah customer kami. Kerana itulah kami OK Computer Solution amat prihatin tentang pelanggan kami.

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang led slim, 13.3" led, led screen, rare, laptop screen, toshiba screen, Toshiba Satellite Pro L630, toshiba led screen, toshiba 13.3" led, ok computer solution



Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

No comments:

Post a Comment